🔺 Moja cera.

🔼Tłusta,
🔼trądzikowa,
-pojawiają się u mnie ostre stany zapalne w postaci ropnych wykwitów,
-zaskórniki zamknięte(wągry) zazwyczaj nie występują,
-zgromadzony jest on na całej twarzy, nie ma konkretnych ognisk,
🔼z licznymi przebarwieniami po trądziku,
🔼bez blizn,
🔼mam lekkie zmarszczki po paleniu papierosów,
🔼szara i pozbawiona blasku,
🔼wysoko unaczyniona.




Zdjęcie wykonane jest moim telefonem, więc trzeba się przyjrzeć żeby coś zobaczyć.
Jak wykonam fotografię w lepszej jakości, edytuję post:)

Komentarze

  1. Jeśli o mnie chodzi to mam cerę mieszaną w kierunku tłustej. Również jest problematyczna, jednak rzadko mam jakieś mocniejsze stany zapalne - moją główną zmorą są zamknięte oraz otwarte zaskórniki, zwłaszcza w okolicach nosa. Muszę cały czas stosować odpowiednią pielęgnację, aby z dobrym skutkiem unormować jego wygląd. Często pojawiają mi się też wypryski, ale to głównie wina nadprodukcji sebum - przynajmniej tak mi się wydaje xD

    Ze zmarszczkami też miałam kiedyś problem, chociaż nie wiem czy można to tak nazwać bo było to tylko kilka pojedynczych. Obecnie, dzięki odpowiedniej pielęgnacji moja skóra jest naprawdę w dobrym stanie i nie mam jej za wiele do zarzucenia i na pewno mogę stwierdzić, że jest z nią o wiele lepiej niż kiedyś :P Ale od czasu do czasu, ma też swoje gorsze chwile... xD

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🔻 Aloes w pigułce.

Przepisy na zdrowie: Kaszel

🔻 Fototypy skóry.